- udziela informacji Pacjentkom Szpitala dotyczących praw pacjenta obowiązujących w Szpitalu,
- służy pomocą Pacjentkom Szpitala w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów związanych z naruszeniem lub podejrzeniem naruszenia praw pacjenta,
- podejmuje działania interwencyjne w przypadku naruszenia praw pacjenta w Szpitalu,
- przyjmuje skargi i wnioski związane z prawami pacjenta.
- Karta Praw i Obowiązków Pacjentki
- Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Regulamin Pobytu
- Regulamin Odwiedzin.
W Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Etyki.
Problemy do rozstrzygnięcia przez Zespół można zgłaszać:
-
drogą elektroniczną na adres: problemyetyczne@gpsk.ump.edu.pl
- lub w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Etyki i złożonej w Kancelarii Ogólnej lub przesłanej pocztą.
Z ustawą w pełnym brzmieniu możecie Państwo zapoznać się tu:
https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20090520417
https://www.gov.pl/web/rpp/laczy-nas-pacjent-2024
https://www.gov.pl/web/rpp/fundusz-kompensacyjny-szczepien-ochronnych
Lokalizacja
-
BudynekA
-
WejścieB3
-
PiętroParter
Godziny otwarcia
- Pn: 8.00-14.00
- Wt: 8.00-14.00
- Śr: 8.00-14.00
- Czw: 8.00-14.00
- Piąt: 8.00-14.00
Kontakt
- TEL. STACJONARNY: 61 841 95 66
- TEL. KOMÓRKOWY: 609 693 703
- MAIL: rzecznikpp@gpsk.ump.edu.pl
- udziela informacji Pacjentkom Szpitala dotyczących praw pacjenta obowiązujących w Szpitalu,
- służy pomocą Pacjentkom Szpitala w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów związanych z naruszeniem lub podejrzeniem naruszenia praw pacjenta,
- podejmuje działania interwencyjne w przypadku naruszenia praw pacjenta w Szpitalu,
- przyjmuje skargi i wnioski związane z prawami pacjenta.
- Karta Praw i Obowiązków Pacjentki
- Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Regulamin Pobytu
- Regulamin Odwiedzin.
W Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Etyki.
Problemy do rozstrzygnięcia przez Zespół można zgłaszać:
-
drogą elektroniczną na adres: problemyetyczne@gpsk.ump.edu.pl
- lub w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Etyki i złożonej w Kancelarii Ogólnej lub przesłanej pocztą.
Z ustawą w pełnym brzmieniu możecie Państwo zapoznać się tu:
https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20090520417
https://www.gov.pl/web/rpp/laczy-nas-pacjent-2024
https://www.gov.pl/web/rpp/fundusz-kompensacyjny-szczepien-ochronnych
Skargi i wnioski przyjmują osobiście:
- Dyrektor Szpitala (w czwartki od godz. 12.00 do 13.00)
- Lekarze Kierujący Oddziałem / Pododdziałem
- Naczelna Położna
- Pielęgniarki / Położne Oddziałowe
- Kierownicy Komórki organizacyjnej
- Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta (w dni robocze od godz. 8.00 do 14.00)
Skargi i wnioski można również przekazać na piśmie:
- do Sekretariatu Dyrektora Szpitala
- korespondencyjnie na adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań
- drogą elektroniczną - pisząc na adres: office@gpsk.ump.edu.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Przy zgłaszaniu skargi lub wniosku prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska
- adresu zamieszkania
- szczegółowego opisu zdarzenia
UWAGA! Skargi lub wnioski anonimowe, tzn. nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego, nie będą rozpatrywane.
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta