Polna 33
Poznań
IZBA PRZYJĘĆ

Pełnomocnik ds. praw pacjenta

W czym Pełnomocnik może pomóc Pacjentkom?
  • udziela informacji Pacjentkom Szpitala dotyczących praw pacjenta obowiązujących w Szpitalu,
  • służy pomocą Pacjentkom Szpitala w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów związanych z naruszeniem lub podejrzeniem naruszenia praw pacjenta,
  • podejmuje działania interwencyjne w przypadku naruszenia praw pacjenta w Szpitalu,
  • przyjmuje skargi i wnioski związane z prawami pacjenta.

 

 
W każdym oddziale szpitalnym są dostępne:
  • Karta Praw i Obowiązków Pacjentki
  • Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
  • Regulamin Pobytu
  • Regulamin Odwiedzin. 

 

 
Zespół ds. Etyki:

W Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Etyki.

 

Problemy do rozstrzygnięcia przez Zespół można zgłaszać:

 

  • drogą elektroniczną na adres: problemyetyczne@gpsk.ump.edu.pl
  • lub w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Etyki i złożonej w Kancelarii Ogólnej lub przesłanej pocztą.

 

 

Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Z ustawą w pełnym brzmieniu możecie Państwo zapoznać się tu: 


https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta

 

 

ikona-1
ikona-2

Lokalizacja

  • Budynek
    A
  • Wejście
    B3
  • Piętro
    Parter

Godziny otwarcia

  • Pn: 8.00-14.00
  • Wt: 8.00-14.00
  • Śr: 8.00-14.00
  • Czw: 8.00-14.00
  • Piąt: 8.00-14.00

Kontakt

W czym Pełnomocnik może pomóc Pacjentkom?
  • udziela informacji Pacjentkom Szpitala dotyczących praw pacjenta obowiązujących w Szpitalu,
  • służy pomocą Pacjentkom Szpitala w rozwiązywaniu zgłaszanych problemów związanych z naruszeniem lub podejrzeniem naruszenia praw pacjenta,
  • podejmuje działania interwencyjne w przypadku naruszenia praw pacjenta w Szpitalu,
  • przyjmuje skargi i wnioski związane z prawami pacjenta.

 

 
W każdym oddziale szpitalnym są dostępne:
  • Karta Praw i Obowiązków Pacjentki
  • Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
  • Regulamin Pobytu
  • Regulamin Odwiedzin. 

 

 
Zespół ds. Etyki:

W Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Etyki.

 

Problemy do rozstrzygnięcia przez Zespół można zgłaszać:

 

  • drogą elektroniczną na adres: problemyetyczne@gpsk.ump.edu.pl
  • lub w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Etyki i złożonej w Kancelarii Ogólnej lub przesłanej pocztą.

 

 

Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta

Z ustawą w pełnym brzmieniu możecie Państwo zapoznać się tu: 


https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta

 

 

Skargi i wnioski przyjmują osobiście:

  • Dyrektor Szpitala (w czwartki od godz. 12.00 do 13.00)
  • Lekarze Kierujący Oddziałem / Pododdziałem
  • Naczelna Położna
  • Pielęgniarki / Położne Oddziałowe
  • Kierownicy Komórki organizacyjnej
  • Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta  (w dni robocze od godz. 8.00 do 14.00)

 

Skargi i wnioski można również przekazać na piśmie:

  • do Sekretariatu Dyrektora Szpitala
  • korespondencyjnie na adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33,  60-535 Poznań
  • drogą elektroniczną - pisząc na adres: office@gpsk.ump.edu.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)

 

Przy zgłaszaniu skargi lub wniosku prosimy o podanie:

  • imienia i nazwiska
  • adresu zamieszkania
  • szczegółowego opisu zdarzenia

 

UWAGA! Skargi lub wnioski anonimowe, tzn. nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego, nie będą rozpatrywane.

Skrócony cennik badań i usług

Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta

zdjecie-lekarz-1

mgr
Liliana Adamska

tel: 609 693 703

mail: rzecznikpp@gpsk.ump.edu.pl