Zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno - komunikacyjnej
- jeśli potrzebujesz zapewnienia dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej poinformuj o tym poprzez wypełnienie Wniosku o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (do pobrania na dole). Wniosek prześlij najlepiej mailowo na adres: office@gpsk.ump.edu.pl lub pisemnie zgodnie z innymi formami kontaktu
- jeśli potrzebujesz tłumacza języka migowego poinformuj o tym, na co najmniej 3 dni robocze przed planowaną wizytą w naszym Szpitalu, oprócz nagłych sytuacji. Zgłoszenia dokonuje osoba uprawiona, będąca osobą z niepełnosprawnością lub jej przedstawiciel ustawowy. Pisemnie lub mailowo wypełnij Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (do pobrania na dole). Po przyjęciu zgłoszenia, Szpital zapewnia osobie uprawnionej tłumacza w podanym lub ustalonym terminie.
Pracownik Szpitala kontaktuje się bezpośrednio z osobą zgłaszającą, w sposób przez nią podany (na przykład mail, sms), żeby potwierdzić usługę.
Skorzystanie z pomocy osoby przybranej w kontaktach ze Szpitalem:
- Osoba ma skończone 16 lat i została wybrana przez osobę uprawnioną (pacjenta) w celu ułatwienia komunikacji i udzielenia jej pomocy w załatwieniu sprawy związanej z pobytem i leczeniem.
- Osoba przybrana ma możliwość towarzyszenia podczas pobytu w szpitalu osobie z niepelnosprawnością w zakresie uzgodnionym z personelem medycznym.
- Chęć towarzyszenia osoby przybranej podczas pobytu pacjenta w szpitalu, prosimy zgłaszać w wiadomości e-mail, na adres: office@gpsk.ump.edu.pl wraz z danymi kontaktowymi osoby przybranej.
Szpital dysponuje również dostępem do pętli indukcyjnych dla osób niedosłyszących posiadających aparat słuchowy, system do czytania dla osób niewidomych i słabowidzących oraz urządzenie MÓWik pozwalające na komunikacje za pomocą obrazków dla osób mających problem z porozumiewaniem się mową.