Skargi i wnioski przyjmują osobiście:
- Dyrektor Szpitala (w czwartki od godz. 12.00 do 13.00)
- Lekarze Kierujący Oddziałami/ Pododdziałami
- Naczelna Położna
- Pielęgniarki/ Położne Oddziałowe
- Kierownicy Komórek Organizacyjnych
- Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta (w dni robocze od godz. 8.00 do 14.00, po wcześniejszym umówieniu)
Skargi i wnioski można również przekazać na piśmie:
- do Sekretariatu Dyrektora Szpitala
- korespondencyjnie na adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań
- drogą elektroniczną - pisząc na adres: office@gpsk.ump.edu.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Przy zgłaszaniu skargi lub wniosku prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska
- adresu zamieszkania
- szczegółowego opisu zdarzenia
- jeśli skarga jest składana w imieniu osoby trzeciej: jej imienia, nazwiska i adresu/PESELu oraz upoważnienia do składania skargi w imieniu innej osoby.
UWAGA! Skargi lub wnioski anonimowe, tzn. nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego, nie będą rozpatrywane.
W Szpitalu funkcjonuje Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta. Informacje o działalności Pełnomocnika znajdują się TUTAJ.
- Karta Praw i Obowiązków Pacjentki
- Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Regulamin Pobytu
- Regulamin Odwiedzin.
Z ustawą w pełnym brzmieniu możecie Państwo zapoznać się tu:
https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20090520417
W Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Etyki.
Problemy do rozstrzygnięcia przez Zespół można zgłaszać:
-
drogą elektroniczną na adres: problemyetyczne@gpsk.ump.edu.pl
- lub w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Etyki i złożonej w Kancelarii Ogólnej lub przesłanej pocztą.
Lokalizacja
-
BudynekA
-
WejścieB3
-
PiętroParter
Godziny otwarcia
- Pn: 8.00-14.00
- Wt: 8.00-14.00
- Śr: 8.00-14.00
- Czw: 8.00-14.00
- Piąt: 8.00-14.00
Kontakt
- TEL. STACJONARNY: 61 841 95 66
- TEL. KOMÓRKOWY: 609 693 703
- MAIL: rzecznikpp@gpsk.ump.edu.pl
Skargi i wnioski przyjmują osobiście:
- Dyrektor Szpitala (w czwartki od godz. 12.00 do 13.00)
- Lekarze Kierujący Oddziałami/ Pododdziałami
- Naczelna Położna
- Pielęgniarki/ Położne Oddziałowe
- Kierownicy Komórek Organizacyjnych
- Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta (w dni robocze od godz. 8.00 do 14.00, po wcześniejszym umówieniu)
Skargi i wnioski można również przekazać na piśmie:
- do Sekretariatu Dyrektora Szpitala
- korespondencyjnie na adres: Ginekologiczno-Położniczy Szpital Kliniczny im. Heliodora Święcickiego Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu, ul. Polna 33, 60-535 Poznań
- drogą elektroniczną - pisząc na adres: office@gpsk.ump.edu.pl lub za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Przy zgłaszaniu skargi lub wniosku prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska
- adresu zamieszkania
- szczegółowego opisu zdarzenia
- jeśli skarga jest składana w imieniu osoby trzeciej: jej imienia, nazwiska i adresu/PESELu oraz upoważnienia do składania skargi w imieniu innej osoby.
UWAGA! Skargi lub wnioski anonimowe, tzn. nie zawierające imienia i nazwiska oraz adresu wnoszącego, nie będą rozpatrywane.
W Szpitalu funkcjonuje Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta. Informacje o działalności Pełnomocnika znajdują się TUTAJ.
- Karta Praw i Obowiązków Pacjentki
- Ustawa o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta
- Regulamin Pobytu
- Regulamin Odwiedzin.
Z ustawą w pełnym brzmieniu możecie Państwo zapoznać się tu:
https://www.gov.pl/web/rpp/prawa-pacjenta
https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20090520417
W Szpitalu funkcjonuje Zespół ds. Etyki.
Problemy do rozstrzygnięcia przez Zespół można zgłaszać:
-
drogą elektroniczną na adres: problemyetyczne@gpsk.ump.edu.pl
- lub w formie pisemnej, w zaklejonej kopercie zaadresowanej do Zespołu ds. Etyki i złożonej w Kancelarii Ogólnej lub przesłanej pocztą.
Pełnomocnik ds. Praw Pacjenta
